האם יש לך אתר אינטרנט שמייצר זרם לקוחות באופן מתמיד?
האם איכות השיווק שלך אינה תלויה בכמות זמן וכסף שאתה משקיע בו?
האם לקוחות פוטנציאלים שלך יכולים למצוא אותך בכל רגע נתון, גם כשאתה ישן?
אם עדיין לא ענית כן על כל התשובות, נושא קידום אתר אינטרנט יכול להיות מאוד רלוונטי עבורך.
קידום אתר אינטרנט מאפשר לייצר זרם לקוחות פאסיבי. הלקוחות יחפשו את העסק שלך וירצו ליצור איתך קשר. יתרון נוסף של קידום אתר אינטרנט הוא בכך שזאת השקעה לטווח ארוך. עם הזמן זרם לקוחות רק משתפר, וקל מאוד לשמר את התוצאות.
אנו מציעים לכל בעל עסק ללמוד על קידום אתר אינטרנט, ולרכוש כלים לקידום העסק שלו באינטרנט. גם אם לא תרצו לעסוק בקידום בעצמיכם, הבנה בבסיס קידום אתר אינטרנט תעזור לכם לבחור איש מקצוע מתאים.
קידום אתר אינטרנט הינו תהליך, שמתבסס על כמה שלבים מקדימים. אלו הם שלבים שחשובים לקביעת אסטרטגיית שיווק באינטרנט. חשוב מאוד לבצע את כל השלבים לפי סדר שמוגדר מראש.
שלב הגדרת קהל יעד
זהו שלב שבו אתם ממקדים את העסק שלכם ללקוחות מועדפים. חשוב מאוד לרשום מספר רב של פרטים על קהל יעד שלכם.
שלב מחקר ביטויי מפתח
זהו שלב בו אתם מבררים מה מחשפים הלקוחות הפוטנציאליים שלכם. המטרה היא לאתר ביטויי מפתח, שתחרות עליהם סבירה אך התעניינות רבה. בשלב התחלתי, יותר קל לאתר להתחרות על ביטויי מפתח ארוכים וממוקדים מאוד, עם מספר לא גדול של חיפושים.
שלב כתיבת תכנים שיווקים
זהו שלב בו מכינים את כל התכנים השיווקיים לצורך קידום המוצרים והשירותים של העסק. מטרה של כתיבה שיווקית היא לייצר תכנים שתומכים בביטויי מפתח מצד אחד, ולמכור שירותים והמשך התקשרות מצד אחר. תכנים שיווקיים צריכים לתת ערך מוסף ללקוחות פוטנציאליים שלכם, שנמצאים בשלב התעניינות או חיפוש מוצר.
שלב יישום והתמדה
זהו שלב, שבו אתם קובעים תוכנית פעולה שבועית, ודואגים לחזק את ביטויי המפתח שיצרתם עם תכנים שיווקיים איכותים. בנוסף בשלב זה דואגים לייצר הפניות חיצוניות לאתר שלכם. מומלץ לייצר הפניות בהדרגה. חשוב מאוד להתמיד בשלב זה ולעלות תכנים כל שבוע, לפחות עד שהאתר יתפוס פוזיציות חזקות בחיפושים.
אתם מוזמנים ללמוד איך מיישמים את קידום אתר אינטרנט בשפה פשוטה ועניינית, שלב אחרי שלב.
שיווק באינטרנט, קידום אתרים, קידום במנועי חיפוש, קידום בגוגל, קידום ברשתות חברתיות 0544-481366 טורונט